|
|
 maanantai, 24. tammikuuta 2011 10:14
Olen 23 vuotias mies ja penikseni on erektiossa 8cm pitkä ja 6,5cm ympärysmitaltaan, levossa vaan 3-4cm. Olen saanut kuulla muutamilta naisilta, että se ei tunnu missään, mutta onko toi jo liian pieni ja pystyykö tolla tyydyttään naisen ? Tietäiskö joku 30-35mm leveitä kondomeita ?, ku noi ns. pienemmät kondomit on mulle vielä liian isoja.(durex close fit, mysize47)
|
|
|
 maanantai, 24. tammikuuta 2011 17:22
Voi sinua! Usko jo ettei peniksen koolla oikeasti ole väliä, vaikka minkäkokoisella pystyy tyydyttämään naisen. Eihän penistä edes tarvita tyydyttämiseen, sooloseksissäkin nainen laukeaa sormilla ja mielikuvituksella, ei peniksellä. Tärkeintä on mitä puhut, millaisen fiiliksen luot ja sitten vasta fyysiset jutut. Jos nainen sanoo, ettei tunnu missään, hän ei osaa tuntea, toisin sanoen hän ei osaa puristaa tarpeeksi emättimen lihaksilla. Muttta ole kiltti äläkä sano sitä hänelle, ettei hänelle tule siitä itsetunto-ongelmia.
|
|
|
 perjantai, 18. helmikuuta 2011 10:57
Ei se ole helppoa 'lenkkimakkarankaan' omistajalla. Normaalista kaupasta ei saa sopivankokoisia kondomeja ja sänkypuuhissa muutenkin saa lämmitellä pitkään..
|
|
|
 tiistai, 24. tammikuuta 2012 12:28
Toivottavasti lohduttaa, mutta olisin ottanut pikkupilisen miehen omakseni jos olisin saanut, silläkin uhalla etten tuntenut mitään sisälläni. Tämä ihminen vain oli niin ihana, ettei koolla ollut mitään merkitystä!
|
|
|
 torstai, 26. tammikuuta 2012 12:43
Eipä ne paikat naisillakaan oo samanlaisia. Toisilla isompi, toisilla pienempi. Itellä kahen synnytyksen jälkeen alapäässä tuntuu kuin heiluttelis patonkia porttikongissa, vaikka mies on ihan normaalivarustettu. Sääli menetettyä nuoruutta ja napakkuutta, mutta ehkä se on hyvään tarkoitukseen uhrattu. Joskus nuorempana tuntu, että isommasta varustuksesta miehellä oli enempi haittaa. Oli kivuliasta yhdynnässä, ja joutu mies varomaan, ettei pönkeny ihan pohjille asti. Kyllä väittäsin, että tuo sinun varustus riittää tyydyttämään naisen ihan hyvin, jos homma muuten pelittää. Ja jätä nuo "21 cm" rehentelijät omaan arvoonsa, suomalaismiesten "keskimitta" ei oo lähellekään tuota luokkaa ja rehentelijöillä ei ehkä oo mitään muuta mitä kehua.
|
|
|
 keskiviikko, 22. helmikuuta 2012 14:13
Olen myös etsinyt pienempiä kondomeita, koska tavanomaiset merkit eivät pysy päällä. Seksiliikkeessä kerrottiin, ettei heillä ole edes s-koon kondomeita, koska niistä ei ole ollut apua pienempiä kondomeita etsiville. Selitys on siinä, että s-kokoinen kondomi on vain pari milliä kapeampi kuin keskikokokondomi.
Euroopassa on kondomeista standardi, jossa kondomien koko on määritelty melko tarkasti. Käytännössä kauppojen kondomit ovat standardin keskikokoja ja isot ja pienet kondomit ovat vain pari milliä isompia tai pienempiä.
Olen joskus onnistunut löytämään xs-kondomeja, jotka ovat olleet useita millejä kapeampia. (Normaali leveys 53-53mm ja xs-kondomi 45mm leveä.) Kondomin pitäisi olla ympärysmitaltaan pienempi, kuin jäykistyneen peniksen ympärysmitta.
Oma penikseni kapenee kärkeä kohti ja ympärysmitta vaihtelee paljonkin eri kohdasta mitattuna. Juuresta tiukalta kondomi on yleensä hyvinkin löysä kärjestä, ja se saa kondomin rypistymään ja oikenemaan yhdynnän aikana. Melko epämiellyttävä tunne myös naisen kannalta.
|
|
|
 lauantai, 5. toukokuuta 2012 08:47
http://www.mysize-condoms.com/index-1.html
Tuolta ratkaisu kumien koko-ongelmiin. Suomestakin löytyy jälleenmyyjiä. Jollei naapurin lelukaupasta löydy niin kannattaa ehdottaa hankittavaksi.
|